torsdag 22 oktober 2015

Flytstart

I tisdags började jag flyta, ska flyta i 4 hela veckor. Tänkte jag ska föra lite "dagbok" över flytet, mest för egen del.
Rivstartade med att drabbas av matförgiftning på söndagen, så låg redan lågt i vätskor innan flytstart.

Dag ett var inga problem, kände mig inte speciellt hungrig, men hade svårt att dricka allt vatten som krävs (2-2½ liter). Lite lätt huvudvärk mot kvällen.

Dag två, det går bra än så länge, värst är vattnet, känns som jag dricker (och kissar) konstant, har fortfarande svårt att få i mig allt vatten (vattenflaskan är min ständiga följeslagare). Har en tryckande huvudvärk... Är dessutom tokdålig i magen, men det kan ha och göra med matförgiftningen precis innan flytet. Endast 26 dagar och 104 måltider kvar.
Annars går det bra. Ställde mig på vågen på skoj, och har tappat 5(!) kilo sen i söndags (pre matförgiftning), gissar på att det typ enbart är vätska jag tappat.
Dag tre - easy peasy - nemas problemas. Ingen huvudvärk, och inte speciellt hungrig. Packar för att dra iväg på syfestival hela helgen lång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar