fredag 30 oktober 2015

Dag 8-11

Dag åtta och nio gled förbi som vilka dagar som helst, dock är det svårt att få regelbundenhet på måltiderna på mitt jobb, men det får gå för nu. Känner mig trött och går och lägger mig före tio om kvällarna. Jättedålig och gasig i magen, min mage gillar inte riktigt flytet, men det får också lov att gå.

Dag tio och elva har varit jobbiga. Min pms har startat och jag är konstant hungrig och på rätt dåligt humör. Denna vecka kommer nog vara den jobbigaste.
Samlar dessutom på mig massor med vätska, så på två dar har jag gått upp tre kilo, istället för ner. Trots att jag vet att det släpper om några dagar känns det rejält bittert att gå upp i vikt under flyt. Men det är bara bitterfittan i mig som gnäller.
Överallt är det mat, på alla tv-kanaler och hela internet är nedlusat.
Det jag längtar mest efter just nu är leverpastej och saltgurka, åh så jag längtar tills jag kan äta sådant igen.

Dagarna tuffar på, och snart är jag halvvägs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar