måndag 26 oktober 2015

Dag 4-7

Dagarna har gått bra, trots överflöd av frestelser.
Jag var ner till Syfestivalen i Stockholm i helgen, och när de andra åt god mat och fikade smarriga bakelser höll jag mig till vatten och soppor. Visst hade det varit gott, men det finns inte en chans att jag sumpar det här nu. Är faktiskt lite stolt över mig själv. Massa tyg blev det dock, ty inte mindre än till 18 klänningar sen när jag kommit ner i matchvikt. De får jäsa tills dess.
Svårast var det på nedresan, då mitt tåg blev försenat. Höll på att svälta ihjäl när jag väl kom in till centralen, så var tvungen att köpa en sån där färdigshake och suga i mig. Ska egentligen undvika dem, men nöden har ingen lag.
Lördagen triggades dock min migrän igång, så gick och lade mig redan fyra på eftermiddagen och sen släpa mig till tåget på söndagen.
Har varit låg i dag med mycket ont i huvudet, men det är efter migränen så det har nog egentligen inte så mycket med flytet att göra. Märker att jag har svårare än vanligt att fokusera på saker med ögonen, det kan nog vara en kombo av båda.

Nu har jag bara en måltid kvar på den sjunde flytdagen, i morgon ska jag ta veckovikten tänkte jag, för att se hur jag ligger till på ett ungefär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar