söndag 18 januari 2015

Ombokning

Fick tiden ombokad till den 28:e. En dag tidigare. Tiden kan inte gå fort nog just nu. Vill bara ha det gjort.
Nästa sommar ska jag kunna åka och bada med mitt barn utan att känna mig som ett freak, en strandad val och uttittad som få. Jag ska kunna åka buss utan att skämmas och tycka synd om den stackarn som knappt får plats på sätet bredvid för att jag tar så stor plats. Jag ska kunna köpa kläder på vanliga avdelningen och inte på plus-size. Jag ska kunna röra på mig som jag vill, börja springa igen. Jag ska kunna äta ute bland folk utan att känna som om alla stirrar på fettot som inte borde äta.
Jag är som sagt inte ute efter att bli någon supermodell, jag vill bara vara normal, som en i mängden.
Jag SKA komma dit.
Jag SKA nå mina mål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar