söndag 8 november 2015

Dag 17-20

Tyvärr tog migränen om, så dag 17 spenderades även den till största delen i sängen. Och inte på något positivt sätt. Matmässigt fick jag tvinga i mig mina fyra måltider, inte alls hungrig. Ville mest sova bort hela dagarna.

Artonde dagen spenderades med att försöka återhämta mig efter migränen, heeeelt slut.

Dag 19 var det lite mer fart på mig dock, var till ikea med en kompis och våra ungar. De åt gott och jag tittade på. Var dock helt slut när vi kom hem.

Idag är jag då på dag tjugo, bara åtta dagar kvar.
Att äta flyt går rätt bra, men jag önskar att det hade funnits lite mer variation på soppor. Nu finns det två olika, sparris och potatis/purjolök, och det tröttnar man ganska snabbt på. Börjar verkligen kännas tradigt att äta sammsamma dag in och dag ut.
På tisdag ska jag ringa op koordinatorn angående viktnedgången. Känner mig lite orolig då jag inte kunnat vara så aktiv som jag önskat dels på grund av migränen men sen har jag också hälsporre i vänsterfoten, men jag hoppas på att få ok ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar